26 Kasım 2012 Pazartesi

Çocuklarla gidilebilecek mekanlar-Köz Kanat Ataşehir

Pazar günü Köz Kanat'a bruncha gittik. İçeri ilk girdiğimizde bizimle kimse ilgilenmedi, kendimiz bir yer bulduk ve oturduk, garsonlar, şefler koşuşturup duruyordu. Önce bu ilgisizlik canımı sıktı, keşke gelmeseydik dedim ama sonra yavaş yavaş bu mekanla ilgili peşin hüküm verdiğimi anlamaya başladım. Önce mama sandalyemiz geldi, kırık dedik, hemen değiştirdiler. Sonra yemekler, yemekler gerçekten lezzetliydi. Çeşit sayısı tatmin ediciydi. 2 çocuklu bir aile olarak bir yere gittiğinizde ne istersiniz, çocuklarınız çok gürültü yapmasınlar ya da ortamda başka çocuklu aileler de olsun, çocuklar koşturuyor olsunlar ve sizin çocuklarınızın gürültüsü dikkat çekmesin...
İşte mekanın en tatmin edici özelliği buydu. Bir sürü çocuklu aile, ayrıca ortamda rahatsız edici bir gürültü de yoktu, keyifliydi sadece. Minik kızım mama sandalyesinden yiyecekleri organize bir şekilde yere atmış ben farketmeden. Söylememize hiç gerek kalmadan gelip temizlediler hep. Çay servisi de çok iyiydi, masamızı hiç boş bırakmadılar.
Tam çıkarken oğlum girişteki oyun odasını farketti ve ben burada oynamak istiyorum dedi. Onu vazgeçirdim ama orayı inceleyemediğm için de hayıflandım. Ama düşündüm sonra. Çıkış kapısına yakın oyun odaları beni güvenlik açısından rahatsız ediyor. O nedenle farketsem de oğlumun oraya yalnız gitmesine izin vermezdim. Dolayısıyla üzülmekten vazgeçtim ve keyifli kahvaltımızı buradan paylaşmak istedim. 

1 yorum:

  1. Bu arada Köz Kanat'ta Pazar sabahları açık büfe kahvaltı 25 TL.

    YanıtlaSil